Pilates vaje

Pilates je vadba, ki jo je razvil Joseph Hubertus Pilates in je po njem dobil tudi ime. Rodil se je leta 1880 in je bil kot otrok zelo šibak in pogosto bolan. Da bi okrepil svoje telo se je ukvarjal z večjimi športi. Kasneje je pod vplivom različnih vadb razvil svojo tehniko imenovano kontrologija. Ko je bil ujetnik med prvo svetovno vojno je po svoji metodi uril sojetnike. Leta 1926 je v New Yorku odprl svoj studio kjer je vse skupaj povezal še z plesom.

Pilates vaje na novo vzpostavijo naravno mišično ravnovesje. Z natančno izvedbo pilates vaje omogočimo stabilizatorjem da opravijo svojo nalogo ob sproščenosti zunanjih mišic. Pri izvedbi pilates vaj pazimo na to, da obe skupini mišic pridobivata na moči.

 

Pilates vaja Trening Vaja Vaje z žogo

 
Pilates vaje utrdijo in preoblikujejo predvsem problematične ženske predele telesa – trebuh, zadnjica, stegna.

Pilates vaje so primerne za vsakogar tako otroke, nosečnice, in tudi starejše. Nad njim pa se najbolj navdušujejo plesalci, saj pilates vaje utrdijo predvsem notranjost telesa iz katerega črpajo moč.

Pilates vaje temeljijo na naslednjih načelih:

  • Sprostitev,
  • Usrediščenje,
  • Dihanje,
  • Drža,
  • Zbranost,
  • Tekoče gibanje,
  • Koordinacija,
  • Vzdržljivost.
Pilates vaje

 

Pilates vaje so primerne za vsakogar, lahko jih izvajate doma, v naravi ali se priključite organizirani vadbi. Bodite pozorni na pravilno izvedbo vaj.

Pozabite na preobremenjen vsakdanjik in poskrbite za notranjo uravnovešenost.

Aerobika

Aerobika je skupinsko organizirana vadba v fitnes centrih, ki jo vodi za to usposobljen vaditelj. Aerobika je zelo priljubljen način športne aktivnosti predvsem med dekleti, kar pa ne pomeni da fantje na vadbah niso prisotni. Aerobika je aerobna vadba, ki pospeši naš utrip in tako tudi pospeši kurjenje kalorij.

Za vadbo aerobike ne potrebujete veliko, le obilico dobre volje, lahka športna oblačila, športno obutev ter  osvežilno pijačo.

Lahko izbirate med intenzivnostjo vadbe, ciljno usmerjenost vaj ali težavnostno stopnjo:

  • Plesna aerobika,
  • Zumba
  • Samba
  • Body pump
  • Body kick
  • Body step
  • Step + TNZ
Aerobika

Izberite vadb, ki je za vas najbolj pomembna in vaše počutje bo mnogo boljše prav tako boste imeli več energije za vsakodnevne napore ter stresne situacije.

Kako hitro so vidni rezultati vadbe pa je odvisno od vas samih, kako izvajamo vaje ter rednosti treninga. Najbolje je vaditi dva do trikrat na teden z vmesnimi enodnevnimi počitki. Aerobika se lahko kombinira tudi z fitnes vadbo, ali katerokoli drugo vadbo nasploh, ne pozabite na obvezni počitek. Privoščite sebi in svojemu telesu le najboljše. Ne pozabite na zdrav način prehranjevanja ter zadostno količino tekočine.

Aerobika je primerna za vsakogar, pozanimajte se za organizirane vadbe v vaši bližini in se čim prej priključite ne bo vam žal.

Sproščanje

Sproščanje je v današnjih časih izredno pomembno za dobro počutje vsakega posameznika. Vzemite si čas za sprostitev po napornem delovniku, pojdite na sprehod v naravo, nadihajte se svežega zraka vaše počutje bo takoj boljše. Sproščanje je pomembno za vsakogar, ko smo sproščeni smo prijaznejši do okolice, ki na obdaja obenem tudi lažje rešujemo vsakodnevne naloge.

Privoščite si očiščevalni dan, pijte veliko tekočine in sadnih sokov, vaše počutje so bo izboljšalo prav tako vaša prebava. Poizkusite z meditacijo, umirite sebe, dihanje svoje telo. Na samem začetku se vam bodo misli delovale vendar vztrajajte; prisluhnite glasu vetra, pticam ali šumenju listja. Sprostitev se začne v vaši glavi – brez obremenjujočih misli.

Gibanje nas spravlja v dobro voljo in spodbuja razstrupljanje.

Poznamo tri zelo učinkovite tehnike sproščanja:

  •  Avtogeni trening,
  • Progresivno sproščanje mišic,
  • Meditacija.

Pomembno je, da se tehnik sproščanja dobro naučite saj bo tako sproščanje tudi najbolj učinkovito. Čim bolj mirna je okolica bolj boste pri sproščanju uspešni. Izklopite vse moteče dejavnike kot so TV, radio, telefon in lažje se boste sprostili.

Sproščanje

Pilates vadba

Pilates vadba je vadba, ki okrepi naše telo od znotraj. Mi vsi smo ustvarjeni za gibanje, tek, hojo. Pomembna je krepitev mišic  in skeleta. Pilates vadba izboljša vaše počutje izgled ter muskulaturo mišic.

Pilates vadba se začne z pravilnim dihanjem, kar pomeni dihanje z trebušno prepono »popkom«. Pilates vadba pa poleg splošnega izboljšanja počutja vpliva tudi na

  • Boljšo gibljivost in nadzor gibov,
  • Izboljšan srčno – žilni in dihalni sistem,
  • Izboljšan limfni sistem in manj strupov v telesu,
  • Močnejše trebušno mišičje,
  • Čvrstejše mišice rok, nog, in zadnjice,
  • Odpravljanje bolečin v ledvenem delu hrbtenice,
  • Manj glavobolov,
  • Okrepljen imunski sistem,
  • Večja kostna gostota,
  • Natančnejše gibanje pri drugih športih.
Pilates vaje

Pilates vadba ima natančno določene položaje, prav tako je določeno število izdihov in vdihov. Bodite potrpežljivi pri izvajanju vaj, za pilates vaje si vzemite dovolj časa da osvojite tehniko izvedbe vaje. Presenečeni boste nad samo težavnostjo vaj še bolj pa nad učinki vadbe.

Kategorije